LOADING

Type to search

Elma Diyeti – 6 Günde 5 Kilo Verin

File not found.
Şok Diyetler

Elma Diyeti – 6 Günde 5 Kilo Verin

admin Eki 10
Share

Elma Diyeti ile 6 günde 5 kilo diyet ile kilo vererek zayıflamak mümkün ve bu elma diyeti’ni yapmasıda kolay sonuçlarıda mutlu edici. Aynı zamanda yeşil elma diyeti ilede kilo bursa escort bayan verebilirsiniz. Önemli olan zayıflamayı düşünmeniz.

Diyet süresince yapmanız gereken tek şey bol bol elma tüketmek.

Elma diyeti diğer adıyla şok diyet olarakta adlandırılıyor. Malum sadece elma tüketerek kilo veriyorsunuz.

6 Günde 5 Kilo Verdiren Elma Diyeti

Gün boyunca yeşiLçay serbest
Kahvaltıda 2 diLim kızarmış ekmek,Light peynir,zeytin,domates,saLataLık,1 tane haşlanmış yumurta


1.gün:1 kilo elma
2.GÜN:1,5 KİLO
3.gün:2 kilo
4.GÜN:1,5 KİLO
5.gün:1 kilo
6. gün son gün:1 kilo elma…

Gün boyunca yeşil elma yiyebilirsiniz yediğiniz saat fark etmez. Gün boyunca yeşil çay içilebilir sınırsız olarak.

Elma diyeti zor ama 6 günde 5 kilo gibi bir kiloyu verebilirsiniz.

UYARILAR

1) Mide asidiniz düşükse ekşi elma tüketebilirsiniz.
2) Elma çok faydalı bir meyvedir.vitamin ve minaral içerir.ama bu diyeti yaparken vücut enerjisiz kalıyor bunu unutmayın.
3) Yeşil elma olması gerekiyor.
4) Ama unutmayın her bünye bu kadar kısa bir sürede çok kilo veremeyebilir bu diyetle 9.6 kilo veren bile olmuşşş…gerisini siz düşünün

NOT: Yeşil elma yenicek ama kırmızı elma yiyenlerde olabilir. Kırmızı elma da zayıflatır ama yeşil elma daha fazla zayıflatır.

Mide asidi olan varsa mecbur bu diyette kırmızı elması yemesi gerekir.

Tags:

129 Comments

  1. ecem 28 Nisan 2011

    ben bu gun basliyorum elma diyetine

    Cevapla
  2. bburcu 6 Eylül 2011

    ecemmm bı fark oldumu devam edebıldın mı dıyete ?

    Cevapla
  3. larisa 9 Eylül 2011

    bende basilamayi dusunem ama bakalim kac kilo verecem

    Cevapla
  4. emine 13 Eylül 2011

    bugun basladim bu hafta sonunda tekrar yorum yazicam

    Cevapla
  5. eceee 19 Eylül 2011

    ben bu diyte başldm ve 6 kilo werdim

    Cevapla
  6. Nazlı 9 Ekim 2011

    Bende yarın başlıyorum arkadaşlar daha önce başka bir diyetle 5 günde 3 kilo vermiştim simdi bu diyete yöneldim 5 kilo vermem lazım arkadaşlar yakında düğünüm var :))

    Cevapla
  7. eda 17 Ekim 2011

    bende yarın başlıyorum herkese kolay gelsin diyetin sonucunu pazartesi yazarım

    Cevapla
  8. merve 25 Ekim 2011

    hmm bende bugun basliyorum bakalim kac kilo vercem:))

    Cevapla
  9. merve 25 Ekim 2011

    ahh nazli bizimde dugun var oyle 5 kilo verip kurtulamamda:(:( insallah ise yarar bu diyet

    Cevapla
  10. azize 16 Kasım 2011

    pazartesi hemen basliyorum kesin yorumumu buraya yazicam..

    Cevapla
  11. dicle 22 Kasım 2011

    bişey sorcaktım hiç yemek yemicekmiyiz peki hep elmamı yicez

    Cevapla
  12. refya 26 Kasım 2011

    başlayan başlayana ama cevap yazan yok yaa.

    Cevapla
  13. şadiye 29 Aralık 2011

    arkadaslar baslayanlar varmıs aama sonuclarını yazmammıssınızz …zayıfladınızz unuttunuzz herhlade burayıı… ben bugun basladımm ama bnde belırtecem ona gore mıllet yapsın bu dıyetıı.. ama guzel bı dıyet

    Cevapla
  14. ebru 11 Ocak 2012

    merhaba bende yarın başlamayı düşünüyorum ama nasıl bozmadan devam edeceğim acaba .. hadi bakalım ama bu yöntem çok hoşuma gitti

    Cevapla
  15. ebru 11 Ocak 2012

    yeni başlıyorum inşallah bozmam ..

    Cevapla
  16. mehmet 23 Ocak 2012

    30 kilo verebilirmiyim elma dietiylle

    Cevapla
  17. yagmur 27 Ocak 2012

    ben baslayali 3 gun oldu 2 kilo verdim sabah 2 dilim kepek ekmegiyle kahvalti 2 saatte bir 1 elma yiyorum aksam 8 de son yesil cay iciyorum kuzenimde corba ve elma yiyerek 25 gunde 17 kilo verdi deneyin zor ama basarili: ))))

    Cevapla
  18. gul 5 Şubat 2012

    bende bu diyete baslmak istiyorum 25 kilo vermem lazimm amma bazen ara vermek lazimi diyet yoksa 1 ay boyunca uygulaya bilirmiyimm????? cevapp lutfennn:))

    Cevapla
  19. duygu 6 Şubat 2012

    yarın bu diyete baslıyorum.bakalım

    Cevapla
  20. Yasemin 28 Şubat 2012

    Diyete başlamayı düşünüyorum arkadaşım yaptı ve 6 günde 8 kilo verdi fakat bilmek istediğim bir konu var sadece 6 gün mü yapabiliyoruz 6. günden sonra devam etmemizde bi sakınca var mı ?

    Cevapla
  21. dönee 3 Mart 2012

    Selam Arkadaşlar adminden muhakak cevap bekliyorum
    ben bu diyete bugün başladım sabaha tartıldım 54,500 yarın sabahta tartılıp yazarım sabah iki kepekli ekmek arasına light peynir koydum domates salatalık yeşil zeytin yannda da yeşil çay içtim bugün temizlik günümdü bide annem rahatsız sadece 4,30 gibi 1 tane elma yedim 2 bardak yeşil çay içtim ama suyu daha yarım litre içemedim 3 litre değilde en fazla 1,5 litre su içebilirim 7 gibide 1 tane daha elma yeyip elma yemeyi kesicem yani yarım klilo yemiş oluyorum acaba zayıflarmıyım. benim hedefim 49 Not: 72 kilo idim 7 günde 7 kilo diyeti ile bu kiloya indim. umarım 1 haftada da 49 kiloya düşerim birde yatmadan greyfurt suyu içebilirmiyim

    Cevapla
  22. fatma 10 Mart 2012

    bence bunlar saçma insan sadece kahwaltı yapıp we elma yerse zayıflaması mümkün değil.

    Cevapla
  23. leyla varlı 13 Mart 2012

    arkadaslar ben dun başladım ama soylendıgı gbı kılo larca yıyemyrum sabah 1 öğlen 1 aksamda 1 tane yıyrum ek olarakta kayısı çayı içiyrum okadar sorun olur mu aceba illa soylelenı mı yapmak gerek

    Cevapla
  24. miyase 22 Mart 2012

    ben de yarın başlicam bakalım haftaya kilo vermiş olurum inşallah hadi hayırlısı

    Cevapla
  25. heliş 29 Mart 2012

    ben bu gün başladım iyi gidiyor fazla acıkmadım bakalım hayırlısı inşallah işe yarar.

    Cevapla
  26. heliş 30 Mart 2012

    slm arkadaşlar benim 3günüm 1.500gr verdim çook mutluyum 82.900gr dım şimdi 80.600gr oldum çok guzel bir diyet akşam dışında acıkmıyorum acıkınca domates salatalık yıyorum.karışık bıtkı çayı içiyorum 75 kilo oluncaya kadar bırakmıyacam…herkese hayırlı günler tekrar yazarım..

    Cevapla
  27. asya 2 Nisan 2012

    çok sağolun çok kiloluyum zayıflamaya çalışıyorumbu site biraz işe yaradı 55 kilodan 50 kiloya düştüm sağolun:)

    Cevapla
  28. asya 2 Nisan 2012

    çok sağolun çok kiloluyum zayıflamaya çalışıyorum bu site biraz işe yaradı 55 kilodan 50 kiloya düştüm sağolun:)

    Cevapla
  29. eda 3 Nisan 2012

    bende yarın başlıyorum 69 kiloyum 1 hafta sonra yazarım inşallah veririm kızlar kolay gelsin hepimize

    Cevapla
  30. Semoş 4 Nisan 2012

    arkadaslar bende basladım bu dıyete 3.gun bugun 2 kılo verdım

    Cevapla
  31. Semoş 4 Nisan 2012

    ben dıyete baslamadan once 76.200 kg dım az once tartıldım bugun 3.gunum suan 73kg oldum sabah azcık peynır 2 dal kıvırcık ve kucuk bır domates yıyom sonra her saat bır elma yesıl cayla beraber ıcıyom tavsıye ederım etkılı oluyo

    Cevapla
  32. şükriye 9 Nisan 2012

    benimde kilo vermem lazim dogumdan sonra 10 kilo aldım ve bende yarın baslamayı düşünüyorum ışallah işe yarar yazarım bir hafta sonra bakalım ne olacak kilo verecekmiyim of kilolar of ha denince verilmiyorki herkeze başarilar zayıflarız işallaha yaz geliyor

    Cevapla
  33. şükriye 9 Nisan 2012

    bende başladım bugun bir hafta sonra görecez bakalım kaç kilo verdiriyor yazarım bir hafta sonra oldumu

    Cevapla
  34. sudecan 9 Nisan 2012

    yaa bişi sölicem kardeşimm bence soğuk yeşil çay çok etkili çok araştırma yaptım internet olsun kitaplarr olsun…amaa ninelerimiz hep söylerr elma zayııflattır die…

    Cevapla
  35. şükriye 9 Nisan 2012

    ya ben birşey soracam elma ekşimi olacak yeşil elma yani ben yeşil elma yiyorum ama ekşimi olacak cevap bekliyorum lütfen

    Cevapla
  36. Semoş 11 Nisan 2012

    Slm arkadaslar ben bu dıyeti 8 gun yaptım ve 4 kg verdim.dun 1 gun ara verdım bugun tekrar basladım hedefim 60kg umarım verebılırım suan 72.2 kg olarak yenıden baslıyorum

    Cevapla
  37. Semoş 11 Nisan 2012

    şükriye merhaba bende doğum kilolarımdan kurtulmaya calısıyorum umarım başarırız kolay gelsin hepimize.buarada elmalar yeşil ve ekşi olmalı

    Cevapla
  38. eda 16 Nisan 2012

    bende bugün başladım sonucu yazarım kızlar

    Cevapla
  39. sibel 17 Nisan 2012

    Ben elme canim tatli cekince cilek kavun yiyior kahvalti yapmiorum zatenolurmu

    Cevapla
  40. Semoş 26 Nisan 2012

    Kızlar nerelerdesınız kilo veren yokmuuuuuuu

    Cevapla
  41. heliş 27 Nisan 2012

    meraba arkadaşlar ben dün başladim iyi gidiyor akşamları acıkıyorum sadece. bi kez başladım bırakmak zorunda kaldım ama bukez bırakmayacam.verecem
    bakalım 1 haftada kaç kilo gidecek herkese kolay gelsin..

    Cevapla
  42. fatma 29 Nisan 2012

    ben pazartesi naşlicam , 6 gün sonra sonucu yazıcam

    Cevapla
  43. Semoş 30 Nisan 2012

    kızlar merhaba bugun bende yeniden başladım bu diyete geçen defa 1 hafta dolunca ara vermiştim başlamak çok zor oldu yeniden bu defa bırakmak yok cünkü verdiğim kilolunun yarısını geri aldım şuan 73.900gr ile yeniden başlıyorum inşallah bir aksilik olmazda bırakmam bidaha

    Cevapla
  44. Semoş 30 Nisan 2012

    buarada haziranın 15 ınde tatile gitcem o zamana kadar 8-10kg vermem lazım.lütfen kilo verenler bizimle paylaşsın benim gibi yeniden başlayanlara moral olur

    Cevapla
  45. serpil 30 Nisan 2012

    Bence elma yiyerek verilmez elmada kalorili sonuçta ve çok sağlıksız bir diyet verdiğiniz gibi geri alırsınız ben 69 kilodan 54 kiloya düştüm günde sadece 1 tane elmayla spor yapmadan kilo verilmiyor ben bitek bunu söylüyorum size. halada diyetim devam ediyor hedefim 48 isterseniz nasıl zayıfladığımı yazarım.

    Cevapla
  46. fatma 30 Nisan 2012

    bugün benim ilk günüm sabahtan beri 4 elma yedim bol ılık su içiyorum acıkmadım hadi hayırlısı ..

    Cevapla
  47. merve 30 Nisan 2012

    ya kırmızı elma yesem olmaz mı yaaa 🙁

    Cevapla
  48. Semoş 2 Mayıs 2012

    serpil merhaba ben daha öncede bu diyeti 1 hafta yaptım ve 4 kg verdim.Sonra ara vermek zorunda kaldım 2 hafta kadar 2kg geri aldım.haklısın dikkat edilmezse geri alınıyor her dıyette olduğu gibi

    Cevapla
  49. Semoş 2 Mayıs 2012

    yinede diyetini bizimle paylaşırsan sevinirim.Çünkü vermem gereken tam 15kg fazlam var.

    Cevapla
  50. Semoş 2 Mayıs 2012

    mervecim kırmızı elmanın kalorisi daha fazlaymiş ve yeşil elma kadar kilo verdirmiyormuş yinede karar senin canım.

    Cevapla
  51. fatma 5 Mayıs 2012

    ben dayanamayıp bozdum , pazartsi tekrar balşicam ama bozmicam busefer 😀

    Cevapla
  52. Ela 20 Mayıs 2012

    mrb arkadaşlar bende bugün başladım 77.4 ile başladım bakalım kaç kilo verebilcem 6 gün sonra görüşürüz….

    Cevapla
  53. Bahar Altindal 2 Temmuz 2012

    bende basladim 1aydir uyguluyorum ama hicbir degisiklik olmadi, aksine 3 kilo aldim ? 🙁

    Cevapla
  54. Sena 9 Temmuz 2012

    Bende yeni başladım , 6 günün sonunda kaç kilo vericem yazıcam bakalım

    Cevapla
  55. Semoş 11 Temmuz 2012

    merhaba ben bu dıyetı daha once uyguladım kıloda verdım ama bırakınca verdıgım kıloyu 2 kat fazlasıyla aldım karar sızın…saglıklı kılo vermeler herkese……

    Cevapla
  56. esra 31 Temmuz 2012

    ben geçen sene diyetisyene gittiğimde 78 kiloydum ve 15 yaşımdaydım morelim çok bozuldu daha sonra 70 kiloya kadar düştüm sonra hep aksattım hiç kiloma dikkat etmedim bu sene tartıldığımda adeta şok oldum tam85.5 kiloyum. oruçta diyt yapamam aksilik bu ya çoğu insan oruçta kilo verir ama ben veremem bu yeşil elma diyetini iftara ve sahura yayıcam hemen bu gün başlıcam…!

    Cevapla
  57. Semoş 6 Ağustos 2012

    esracım merhaba daha cok kucuksun kılo vermen dıkkat edersen kolay oructa bunu yapamazsın ama ıstersen asurelık bugdayı kaynatıp kıvamlı ayranın ıcıne sehrıye corbası tanesı kadar atıp uzerınede nane serpıstırrısen guzel kılo da verırsın tok ta tutar

    Cevapla
  58. esra 19 Ağustos 2012

    evet bunu oruçta yapamayacağımı anladım ancak ayran ve yoğurtlu şeyler beni hasta ediyor. yinede önerin için sağol.
    bayramdan sonra okul açılana kadar yapıcam ama ramazan bitene kadar iftardan sonra düzenli olarak spor yaptım arada bol bol elma ve su içtim şuanda 82.5 kiloyum yani tam 3 kilo verdim şimdiden 🙂

    Cevapla
  59. aysel 20 Ağustos 2012

    bende baslıcam bu hafta içinde 65 kiloyum ama bakıcaz kac kilo vericem ama inanmıyorum verdirecegine

    Cevapla
  60. kardelen 24 Ağustos 2012

    slm arkadaşlar bende başlıycam bu hafta 56 kiloyum bakalım bakalım ne olucak

    Cevapla
  61. papatya 28 Ağustos 2012

    benim 3.günüm. gecen sene 6 günde 4 kilo vermiştim şimdi tekrar başladım. ilk gün 62 kiloydum bugun 61 geldimm

    Cevapla
  62. sıla 4 Eylül 2012

    14 yaşındayım bu diyette 2.günüm ve ne kadar elma yediğin önemli mi mesala 2.gün 1,5 kilo diyo ama ben ona bakmıyorum ne kadar yersem o sorun olur mu?

    Cevapla
  63. ceren 22 Ekim 2012

    selam arkadaşlar bende şimdi başlamayı düşünüyorum ama diyete başlayan arkadaşlar hiç dönmemişler lütfen dönünde bizimle paylaşın yaşadıklarınızı.. umarım işe yarar bu diyet

    Cevapla
  64. özlem 7 Aralık 2012

    kızlar benim 10 kilo fazlam var hemen vermeliyim yoksa kocam beni boşar

    Cevapla
  65. emre 3 Şubat 2013

    arkadaslar ben anlamadim 1.gun 1 kilo elma mi yani 1 kilo nun hepsimi yoksa 1.gun sadece 1 tanemi

    Cevapla
  66. emre 3 Şubat 2013

    bide arkdaslar elmadan baska hic birsey yemmiyecekmiyiz

    Cevapla
  67. esma 8 Şubat 2013

    bende yarın başlıyorum inşallah sonuç güzel olur:)

    Cevapla
  68. leyla 22 Nisan 2013

    ben 7 kilo verdim

    Cevapla
  69. leyla 22 Nisan 2013

    arkadaslar su icmek olurmu

    Cevapla
  70. siyah 24 Nisan 2013

    yok boyle diyet.yani boyle diyet yapilmaz kilo verilmez.her gida bir enerji kaynagidir.asiri tuketimi durumunda kilo bile aldirir.Az yiyerek ve cok hareketle kilo verilir tecrubem ile sabittir. 108 kilodan 78 kiloya dustum kendime sasiriyorum ve vallahi.3 gibi bir zamanda oldu hersey.tuketin elmayi ama bu kadar fazlasi kilo bile aldirir… saygilarimla

    Cevapla
  71. beren 25 Nisan 2013

    selam kızlar bugün başladım bakalım ne kadar vericem 3.gün yazıcam sonucu

    Cevapla
  72. lale 29 Nisan 2013

    salam gozel kizlar men azerbaycandan yaziram bu diyeti etmisem cekimde bir ferq yoxdu ama elbiselerim cok guzel oluyor

    Cevapla
  73. senem 14 Mayıs 2013

    yarın başlıcam Allah ın izniyle fazla kilolarımızdan kurtuluruz inş

    Cevapla
  74. ella 13 Haziran 2013

    ya ben zayiflamasam birde hicbir diyet yapmicam

    Cevapla
  75. buse 22 Haziran 2013

    bende yarın başlıyorum inşallah veririm
    ü

    Cevapla
  76. adana 5 Kasım 2013

    hep beraber kilolardan kurtuluruz işallah amin

    Cevapla
  77. Nissa 16 Kasım 2013

    Merhaba arkadaşlar,bende bu yazıyı bu gün gördüm yarın kesin olarak başlamayı düşünüyorum,,umarım kilolarımı veririm bir de admin kardeş bu diyetde de diğer diyetler gibi ara verildiğinde eski kiloları kat be kat geri almamız gibi bir sonuç yaşamayız değil mi ?

    Cevapla
  78. SEVDA 29 Kasım 2013

    ARKADAŞLAR BENDE YARIN BAŞLIYORUM KİLOM 73 VERMEM GEREKEN KİLO 18 YANİ 55 KİLO OLMAMLAZIM BAŞLANGIÇ 73 BİTİŞ 55 HER HAFTA CUMARTESİ KAÇKİLO VERDİĞİMİ YAZACAGIM AYRICA 1.5 SAAT PİLATES 40 DAKKA YÜRÜYÜŞ İÇİNDE KOŞU HERKEZE KOLAY GELSİN BANA ŞANS DİLEYİN

    Cevapla
  79. elif 12 Ocak 2014

    bence etkili bir diyet yeşil elma gercekten zayıflatıyor ben eskiden kafama göre elma yemiştim sabahları ac karnına o zaman bile zayıflamıştım ama şimdi bunu ögrendim inanıyorum etki edecek ama yeşil elma almam lazım 6 gün yapıçam (hayırlısı )

    Cevapla
  80. bernaa 9 Şubat 2014

    ben yarın başlıcam arkadaşlar cidden yararlı oluyor benım boyum 171 kilom 60 5 kilo vereyim yeter bana inş geri almam diyeti yaparken 30 dk spor yapmayı unutmayın yoksa faydası olmaz ve sakın elma ve yeşil çaydan başka azınıza bişe sürmeyin yemeyin cidden elma tok tutyor aramıyorsunuz bile

    Cevapla
  81. fulya 18 Şubat 2014

    arkadaşlar saçmalamayın ya elma diyeti diye diyet mi olur hem bu diyeti bıraktığınız zaman verdiğiniz kilonun fazlasını alırsınız. Sağlıklı diyet yapın ve her öğünde çavdar veya tam buğday ekmeği yiyin ekmek yemeden olmaz!

    Cevapla
  82. deniz 18 Mart 2014

    günde 3 tane yiyorum ben çok yenilmezse işe yaramaz mı ki

    Cevapla
  83. Namesezen 1 Nisan 2014

    bende yarın başlıyacağım inş hayırlı olur.
    6. gunun sonunda yazacağım.

    Cevapla
  84. Namepelin 4 Nisan 2014

    bende çok kg aldım arkadaşlar. Evlendiğimde 44 kg idim 1.59 boyum var. ama 9 ayda 54 kg oldum. bu kg den kurtulmak istiyorum eskisi kadar zayıf değil ama bi 49 olmak istiyorum. Kişiler hiç yazmamışlar hep başlamaktan bahisetmişler başlamadılar mı yoksa yazmadılar mı gerçekten bu diyet işe yarıyormu kötüsü diyet sonunda daha fazla kilo almış olmaktan korkuyorum. Bilgi verirseniz çok ii olur.

    Cevapla
  85. NamePELİN 7 Nisan 2014

    aRKADAŞLAR HERGÜN OLABİLDİĞİNCE YEŞİL ÇAY ZARALI DEĞİL Mİ??? YAZAN ARKADAŞALAR BAŞLAYAN ARKADAŞLAR SONUÇLARIDA SÖYLEYEBİLİR Mİ? DAHA ÇOK KG ALAMAYALIM???

    Cevapla
  86. bosver 7 Nisan 2014

    kilo vermk isiuorym

    Cevapla
  87. juliyet 8 Nisan 2014

    Serpill hanim nasil yaptnz

    Cevapla
  88. meliss 8 Nisan 2014

    Serpul hnm nasil o kadar kilo verdnz

    Cevapla
  89. meliss 8 Nisan 2014

    Nasil zayiflafgnzi yazarmsnz

    Cevapla
  90. dilek 9 Nisan 2014

    ben 2 gün denedim ama akşamları hep bozdum 🙂 ya cidden faydası var mıdır. deneyen arkadaşlar yazabilirse iyi olur.

    Cevapla
  91. fatma 10 Nisan 2014

    arkadaşlar unuttunuz bir şey var ben uıllardır denemedim diyet kalmadı ve her diyete başladımda ilk 4 günde 2yada 3kilo verdimi sanıyordum fakat bağırsamızın vemıdemızın boşaldığını unutuyoruz nerden baksanız 2yada 3kila ordan gidiyo bırakıncada mide birden doluyo 2kilo aldık sanıyoruz
    sizinle paylasmak istedim 1ay 7gündür kendi uyguladım diyetle 7bucuk kilo verdim ben bunun 3.5odeme bağırsaga mideye cıkartıyorum yani 4kilo verdim
    hafta sonlarıda kacırdım halde

    Cevapla
  92. ÖZLEM 16 Nisan 2014

    arkadaşlar 60 kiloyum acilen kilo vermem lazım nişanlım dalga geçiyor benimle alış verişe çıkamıyorum kilo veren oldumu?? lütfen cevap yazın

    Cevapla
  93. beyza 2 Mayıs 2014

    bende yapmayı düşünüyorum bu diyeti ama spnra vazgeçtim şok diyetlerde verdiğiniz kiloları kat kat hemen geri alıyırsunuz yeşil elma zayıflatıyor olabilir ama sürekli yerine akşam veya ara öğünlerde yiyip spor yaparsanız bide tatlı ve abur cubur yemezseniz kilo veriyorsunuz ben haşlanmış sebze haşlanmış tavuk salata felan yiyordum bir haftada tam 5.700 kilo veredim bu diyetin sonunda kilo alırsınız bence benden söylemesi 🙂 😀 ama yapıcak olanlata da Allah kolaylık versin 🙂

    Cevapla
  94. SEWTAP 5 Mayıs 2014

    Bende bugün itibariyle başladım şuan 65kiloyum 1 hafta umarım yapabilirim ama bu kez kararlıyım …1 hafta sonunda tek rakamlarda görmek istiyorum kendimi inşallah, bilgilerimi yazacağım…

    Cevapla
  95. SEWTAP 5 Mayıs 2014

    Özlem o nasıl nişanlıymış öyle daha evlenmeden dalga falan geçiyor,dur bakalım daha çocuk falan olsun geliyor kilolar ister istemez ,daha şimdiden böyle dalga geçerse sonrasını ben düşünmek istemiyorum …ben 42 yaşındayım ve 18 yıllık eğitmenim naçizane fikrimi sorarsan sen bu ilişkiyi tekrar gözden geçir derim..

    Cevapla
  96. sewtap 6 Mayıs 2014

    Merhabalar arkadaşlar ben bu diyete dün 65.00 kilo olarak başladım 5 mil leslie eşliğinde ve bugün sabah 63.500 olarak devam ediyorum…Giden belki su olabilir ama insan motive oluyor …Bu haftamı elma diyeti ile kaç kilo kapatacağımı merak ediyorum inşallah bozmam kendimi tekli rakamlarda görmek istiyorum 59..gb yani 😀

    Cevapla
  97. Namemelis 13 Mayıs 2014

    7 gun ne aynisimi yiyicez

    Cevapla
  98. Namemelis 13 Mayıs 2014

    Serpil hnm yardimci olurmusnz lutfen

    Cevapla
  99. beril 25 Mayıs 2014

    yedi günde kaç kilo verilir acaba ?

    Cevapla
  100. eda 26 Mayıs 2014

    7 günde ne kadar kilo verilir acaba ?

    Cevapla
  101. Name SAADET AYDIN 30 Mayıs 2014

    Arkadaşlar bende bugün sizlere katılacağım.kararlıyım evde net olmadığında 09 haziran 2014 günü sizlere yazacağım..başka linklerde başaranları okuyunca ..peş peşe iki bebek ve 78kg. boy 1.60..hadi bakalım..:)

    Cevapla
  102. serpil 2 Haziran 2014

    slm arkadaslar bende elma dıyetını uyguladım 6 gunde 88 kılodan 83 e dustum.sabahları az kahvaltı ve her ıkı saatde bır eılma yedım her saat basındada 2 bardak su ıctım ve yseıl cay ıcmeyı unutmayın…

    Cevapla
  103. Kaan 9 Haziran 2014

    Arkdaslar ben boksorum 2 ayım var 10 kulo vermem lazım ınsallah verırım …

    Cevapla
  104. Tubbbit 12 Haziran 2014

    Bende yarın sabah başlıyorum irademi koruyabilirsem,yorumları okudum oldukça tatmin edici kısa süre olmasına karşın. En kısa sürede mutlu haberleri vermek dileğiyle,hoşçakalın canlar

    Cevapla
  105. neslişah 21 Haziran 2014

    arkadaşlar merhaba benim annem 17-18 yaşlarında çok kiloluymuş elma diyetine başlamış günde sabah öğle akşam ve ara öğünlerle nerdeyse 4-5 elma yiyordum yanında bol su tükettim başkada bir şey yemiyordum canım çok tatlı istediğinde bir şeftali yada kayısı ile geçiştiriyordum demişti ama sonuç muhteşem olmuş annem bu diyetle tam 16 kilo vermiş 15-20 günde bende denedim ve sonuç gerçekten güzel halada devam ediyorum 95 kiloydum 10 günde 84 e indim yanında spor ve yürüyüşlerimi de yapıyorum tavsiye ederim 🙂

    Cevapla
  106. aysa 26 Haziran 2014

    merhaba ben sali gunu basladim iki kilo verdim ilk basta cok zordu sonra alismaya basladim hep biseyler yapiyodum hep biseylerle ugrasiyodum yemeklerden uzak duruyorum hep cok iyi bi diyet aslinda herkeze tavsiye ederim

    Cevapla
  107. memo 26 Haziran 2014

    herkeze tavsiye ederim cunki kendim 20 kilo verdim

    Cevapla
  108. sena 21 Temmuz 2014

    bende bugün başladım 85 kg boy 153 yaş 36 çok zayıflamam gerek sizlere elimdem geldiği kadar bilgi verecem 055
    45264110

    Cevapla
  109. Sevim 4 Ağustos 2014

    Harbiden bu diyeti kim yazdiysa hic akli yok heralde, bi gunde okadar elmami yenir midesi rahatsizlanir insanin

    Cevapla
  110. Serena 9 Ağustos 2014

    Arkadaşlar dikkat! Ben zamanında 20 kilo almıştım ve yavaş yavaş diyetisyen eşliğinde bu kilolardan kurtuldum fakat eski kiloma dönmek yetmedi daha çok zayıflamak istedim, günlerce aç bıraktım kendimi ve toplamda 25 kilo verip 55’e düştüm kemiklerim elime geliyordu. Yemek yemediğim içşn sürekli sinir krizleri geçirip ağlıyordum. Sağlıksız diyetler yaptım hep ve bedeli çok ağır oldu 35 kilo aldım. Ve bunun nedeni şok diyetler. Size tavsiyem;
    Diyetisyen eşliğinde zayıflayın.
    Şok diyet yapınca kiloyu misliyle geri alacağınızı bilin.
    Hele şu diyet bir bitsinde şunu yicem bunu yicem hayalleri kurmayın.
    Verilen kilonun oturması 2 yıl sürer eğer bu süreçte eski beslenme alışkanlıklarınıza dönüp, poşet poşet aburcubur yerseniz, gece kalkıp mutfağı talan ederseniz eski kilonuza dönersiniz… Selametle

    Cevapla
  111. vefa 19 Ağustos 2014

    ben 73kiloyum boyum170 yarindan basliyorum mutlaka sonucunu yazmaya. calisirim

    Cevapla
  112. nesrin 7 Eylül 2014

    Bende dün başladım inşallah sonucu bekliyorum 🙂

    Cevapla
  113. emre 26 Ekim 2014

    slm. Arkadaşlar 125 kilodan 74 kiloya düsmus biri olarak yazıyorum. burda gördüm ilgimi çekti bu diyetide uygulamaya başladım. 6gün sonunda tam 6 kilo verdim. Kahvaltıyı hafif geçiştirin peynirin az yaglı vs olmasına dıkkat edin zeytinide tuz oranındn dolayı asırı tuketmemenız gerekıyor. Kahvaltıdan sonra 1saat gecti su içtim 1 saat gecti elma yedim bole saat başı seklınde aksamı getirdim. (uykuya gitmeden ıkı saat oncede elmayı bırakıyorum) işe yaradı ancak 2. haftada metobolizmanız durum kabullenıcek ve plato dönemine giricektir farklı bi diyetle devam edin sürüyle program var ıntde. Kilo vermek zor uğraş herkeze kolaylıklar diliyorum

    Cevapla
  114. zehra 21 Nisan 2015

    arkaaşlar bugün başladım 6 gün sonra size farkı söyleyeceğim sizde ona göre denersiniz.

    Cevapla
  115. NAZ 9 Haziran 2015

    ARKADAŞLAR BENDE ŞİMDİ BAŞLAMAYA KARAR VERDİM UMARIM YORUMLARDA YAZILDIĞI GİBİ GERÇEKTEN İŞE YARIYORDUR

    Cevapla
  116. HasretName 9 Ağustos 2015

    4 kilo fazlam ,ve bunu hızlı şekilde atmak için Bismillah deyip bu diyete şimdi başladım,.
    Diyet Sürecinde bolca ılık su içsem diyeti olumsuz etkilerimi diye merak ediyorum ,yeşil Çay ok ama dını alımı noktasında çok yetersiz, ve ılık şekilde bolca su içmeyi düşünüyorum,bu daha mantıklı geliyor.. Bana bol şans ??

    Cevapla
  117. HasretName 10 Ağustos 2015

    Dün sabah 64,3 ile başladım ,bugün 2. Günün Akşamı ve 63,1 oldum .bolca ılık ve azıcık elma sirke karıştırılmış su içiyorum.HAtta bu akşam Oğluma yaptığım yemekten canım çok çekince tavuğun bir bacağını affetmedim ,götürdüm, birde bir kaç tane badem ? ???.
    Yarın Akşama kadar 62, olurum inşaAllah ,Şimdi bir yeşil Çay içebilirim.
    Gelişmeleri bilmek isteyenler için
    yarın akşam Görüşürüz.

    Cevapla
  118. HasretName 11 Ağustos 2015

    Gün bitti ve ben bugün 62,8 oldum
    Elma ve yeşil Çay dışında Dayanamayıp ıkı tavuk kanadı ,ıkı dilimi Armutlu cıkolatalı kek ve bir kaç badem yedim ve tabiiki fitness gittim ve bol bol azıcık elma Sirkeli yarışımı sudan bol bol içtim.
    Şimdilik gelişmeler bundan ibaret.bakalım son 3 günde nasıl bir değişime imza atacağız.
    Yarın bu vakitlerde Görüşürüz.

    Cevapla
  119. misafir 24 Ağustos 2015

    arkadaşlar inanmayın bunlara kontrollü şekilde yapmadığınız taktirde beş kilo yağ yaktığınızı sanıyorsunuz emin olun beş kilonun yarısı kas kaybı be yerine iki katı alma riski var sporsuz yağ yakmak tehlikeli kas kaybı olmaması için kardiyoya ihtiyacınız var kasları beslemeniz gerekli benden söylemesi keyif sizin

    Cevapla
  120. Fatmanur 5 Aralık 2015

    Bakın arkadaşlar her sabah akşam ılık limon suyu içerseniz hem yalar çabuk erir hem de içiniz temizlenir bunuda kulanın

    Cevapla
  121. Fatmanur 5 Aralık 2015

    Arkadaşlar ama sakın egzersiz siz bu diyeti yapmayın egzersiz spor şart. Yoksa.bünyeniz düşer aç kalcnz bozu verirsinz 5 kilo vercem diye 10 kilo alırsınız ha bide doktorunuza danışmayı unutmayn

    Cevapla
  122. bozok77 15 Mart 2016

    Arkadaşlar ben bugün başladım hedefim 10 kilo vermek. bakalım sonuçları buradan paylaşacağim.

    Cevapla
  123. Name 24 Mart 2016

    Arkadaşlar bi 10 kilo kadar fazlam var bu diyeti yapan arkadaşlar sonucu yazabilirler mi acaba gerçekten ise yarıyı mu lütfen lütfen yardımcı olun

    Cevapla
  124. bozok77 28 Mart 2016

    Bugün itibariyle 4 kilo vermiş bulunuyorum 14 gün oldu başlayalı sporsuz ve sadece elma diyetiyle.

    Cevapla
  125. DENEDIM 16 Ağustos 2016

    Denedim 100 kg idim iki ayda 78 kg düstüm halen devam ediyorum zayiflamak icin gunde bir kg elma yiyorum ama kg vermek herkesi mutlu ederken ben mutsuzum cunku zayiflama ugruna sevdiklerimden vazgectim sirf zayif olmak istedigim icin devam ediyorum bazi insanlar zayifladikca keyiflenir neselenir bayram eder ben elma yiyerek zayifladikca mutsuzlugum cogaliyor. Yorum isteyen arkadaslar faydasi varmi yokmu diye soranlara faydasi var zayiflatiyor

    Cevapla
  126. Name 31 Ağustos 2016

    Turkan

    Cevapla
  127. özlem 24 Eylül 2016

    Ben 10 gün yaptım ve yarım kilo verdim. O kadar etkili değil. Çok kilo verenlere inanmıyorum

    Cevapla
  128. ELMADA ŞEKER VAR Deneyenlerin kilo verememesi Normal EKMEKTE BİLE ŞEKER VAR ŞEKERLİ HERŞEYİ HAYATINIZDAN ÇIKARIN 3 KİLO ELMAMI GÜNDe 1 ELMA YETER SAKIN MEYVELERE ABANMAYIN ŞEKER VAR İÇLERİNDE ÇİKOLATA DİYE BİR KELİME YOK ÇAYI ŞEKERSİZ İÇMEYE ALIŞIN TADI CİDDEN DAHA İYİ ÇAY DEĞİL ŞEKERLİ SU SEVİYORSUNUZ ÇAYA ŞEKER ATMADAN İÇİN ÇAYIN GERÇEK LEZZETİNİ HİSSEDİN YUKARDAKİ DİYET YAŞ İŞ BUNU ELMA İLE DEĞİL LAHANA İLE YAPACAKSINIZ GÜN İÇİNDE SINIRSIZ LAHANA YEMEK SERBEST İSTER ÇORBA YAPIN ekmeksiz için İSTER KITIR KITIR ÇİĞ YİYİN ANA YEMEKLERDE İSE YUMURTA ET BAALIK YİYECEKSİNİZ (ABARTMADAN Max 100gr diyelim) BULGUR PLAVI TOK TUTAR PİRİNÇ PİLAVI YASAK KALORİSİNİ ALMANIZA RAĞMEN VÜCUTTAN ÇABUK ATILIR AÇ HİSSEDERSİNİZ PİRİÇ SEVMİYORUZ BULGUR PİLAVI VARSA YEMEKTE EKMEK YASAK KAFVALTIDA YUMURTA DOMATES 2 DİLİM EKMEK ÖYLENDE TAVUK YADA SEBZE YEMEĞİ YANINDA 2 DİLİM EKMEK (Porsiyonlar TABAK değil 2-3 kaşık Yani 3 kaşık PİLAV + 4-5 kaşık Yeşiil fasülye (Yemeklerin yağı tuzu Abartılmamış olacak)= 1 tabak Yemek yapar zaten Yanında TURŞU ve BİBER serbest Turşu susatır BOL SU CANINIZ ÇEKEREK İÇERSİNİZ biber Kan akışını hızlandırır durbuk yere ısınma egzersizi yapmış gibi kalori harcar Kan akışınız hızlanır Acı biber yediğinzde Direk Ter basar ağzınız yandığını hissettiğinizde Biber KANDAKİ ŞEKERİDE PERDELER VÜCUDA ENERJİNİ YAĞDAN AL YAK ŞEKER YOK KANDA GELMİYOR SİNYALİ VERİR VÜCUT ENERJİSİNİ ÖNCEDEN DEPOLADIĞI YAĞLARI YAKIMINA BAŞLAR) Mideye Çikolata gibi ŞEKER gönderirseniz Metobolizmaniz KANDAKİ ŞEKER ORANINA GÖRE Beyne sinyal gönderir ve YAĞ YAKMA YETERLİNDEN FAZLA ŞEKER GELİYOR BUNLAR YETER ENERJİ İÇİN ŞEKERİN İHTİYAÇTAN FAZLASINI İSE YAĞA ÇEVİRİP DEPOLAYAIM diyecektir AKŞAM ÖĞÜNÜNDE EKMEK YASAK saat 12 de yatağa giriyorsanız en az 3 saat öncesinden YEMEK MEYVE LAHANA kesilmeli Sadece SU yada Şekersiz bitki çayı BU ŞEKLDE KİLO VERİRSİNİZ
    NOT: Poşet çaylara şeker Koyuluyor Firmalar Size “Bu markanın tadı daha güzel ŞEKER atmadan içiyorum Diğerleri Tatsız geliyor şeker atmadan içilmiyor” Düşüncesini oluşturmek SİZİ ÇAYIMA ŞEKER ATMADIM DİYE MUTLU HİSSETMENİZ İÇİN POŞETLERİN İÇİNE ŞEKER DE KOYULUYOR ÜNLÜ BİR MARKANIN YEŞİL ÇAYINI ALDIM ŞAP GİBİ ŞEKERLİ İÇMEDEN BİR ARKADAŞA HEDİYE ETTİM Tabi NEdenini Açıklayarak

    BİTKİ ÇAYLARINI AKTARLARDAN ALACAĞNIZ ORJİNAL YAPRAKLAR İLE DEMLEYEREK YAPIP TÜKETİN POŞET BİTKİ ÇAYLARI ŞEKERLİ

    ZAYIFLAMAK İSTİYORSANIZ ŞEKER ve TUZ HAYATINIZDAN ÇIKACAK (Turşuda yediğiniz Tuz Fazla önemli değil SU İÇME İSTEĞİ oluşturacağı için ve TURŞU sebzelerinin kalorisi az ve DOydunluk hissiyatı vereceği için TURŞU yu seviyoruz ve Tüketiyoruz)

    Cevapla
  129. cilek 16 Şubat 2018

    Arkadslar yarin baslicam bu. Diyete

    Cevapla

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *